Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі

Дата: 02.04.2024 08:22
Кількість переглядів: 38

Фото без опису

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»  (зі змінами) )

1

Замовник

НОВОПОКРОВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

2

Назва предмету закупівлі

Соціальна послуга за місцем проживання громадян, які не здатні до самообслуговування і потребують постійного стороннього догляду у зв’язку з похилим віком, хворобою, інвалідністю, код ДК 021:2015-85310000-5 Послуги з надання соціальної допомоги (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 85312000-9 Послуги з надання соціальної допомоги без забезпечення проживання)

3

Вид процедури

Відкриті торги

4

Дата оголошення

01 квітня 2024 року

5

Строк надання послуг

з 01.05.2024р. до 31.12.2024р. (включно)

6

Обсяг закупівлі

1 послуга (соціальна послуга догляд вдома)

7

Ідентифікатор закупівлі

UA-2024-04-01-010317-a

8

Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості  предмета закупівлі

2891397,00 грн. (два мільйона вісімсот дев’яносто одна тисяча триста дев’яносто сім  грн. 00 коп.), в т.ч. ПДВ.

Визначено згідно Рішення ХХХIV сесії VIII скликання Новопокровської селищної ради Чугуївського району Харківської області від 20.03.2024р. «Про внесення змін до рішення селищної ради від 22.12.2023року «Про бюджет Новопокровської селищної територіальної громади на 2024 рік».

Кількість осіб, які потребують соціального обслуговування (надання соціальних послуг) за місцем проживання «догляду вдома» - отримувачів у громаді – 210 осіб.

9

Обґрунтування розміру бюджетного призначення

Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до бюджетного запиcу  та прогнозованих обсягів надання соціальних послуг на 2024 рік.

10

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі повинні відповідати технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України, діючим на період постачання Товару.

Соціальна послуга повинна надаватись отримувачам соціальної послуги з дотриманням Державного стандарту соціальної послуги, правових норм і принципів надання соціальних послуг.

відповідно до Державного стандарту догляду вдома, затвердженого наказом Міністерства соціальної політики України 13.11.2013 № 760.

Перелік (зміст) соціальної послуги передбачає:

1.Допомога у веденні домашнього господарства:

- Придбання і доставка продовольчих, промислових та господарських товарів, медикаментів;

- Допомога у приготуванні їжі;

- Приготування їжі;

- Допомога при консервації овочів та фруктів;

- Косметичне прибирання житла;

- Розпалювання печей, піднесення вугілля, дров, доставка води з колонки; розчищення снігу;

- Ремонт одягу (дрібний);

- Оплата комунальних платежів (звірення платежів).

2. Допомога у самообслуговуванні / догляді за дитиною з інвалідністю:

- Вмивання, обтирання, обмивання; допомога при вмиванні, обтиранні, обмиванні;

- Вдягання, роздягання, взування; допомога при вдяганні, роздяганні, взуванні;

- Зміна натільної білизни; допомога при зміні натільної білизни;

- Зміна постільної білизни; допомога при зміні постільної білизни;

- Зміна/заміна підгузок, пелюшок;

- Купання, надання допомоги при купанні;

- Чищення зубів; допомога при чищенні зубів;

- Миття голови; допомога при митті голови;

- Розчісування, допомога при розчісуванні;

- Гоління, допомога при голінні;

- Обрізання нігтів (без патології) на руках або ногах.

3. Допомога при пересуванні в побутових умовах (по квартирі).

4. Допомога в організації взаємодії з іншими фахівцями та службами:

- Виклик лікаря, працівників комунальних служб, транспортних служб;

- Відвідання хворих у закладах  охорони здоров’я;

- Допомога в написанні заяв, скарг, отриманні довідок, інших документів, веденні переговорів з питань отримання соціальних та інших послуг;

- Сприяння в організації консультування отримувачів соціальної послуги з питань отримання комунально-побутових, медичних, соціальних послуг, питань представлення й захисту інтересів отримувачів соціальної послуги в державних і місцевих органах влади, в установах, організаціях, підприємствах, громадських об’єднаннях;

- Сприяння в направленні до стаціонарної установи охорони здоров'я, соціального захисту населення.

5. Навчання навичкам самообслуговування / догляду за дитиною з інвалідністю.

6. Психологічна підтримка.

7. Надання інформації з питань соціального захисту населення.

8. Допомога в отриманні безоплатної правової допомоги.

9. Допомога в оформленні документів (оформлення субсидії на квартплату і комунальні послуги тощо).

10. Допомога у забезпеченні технічними засобами реабілітації, навчання навичкам користування ними.

Інші заходи, що відповідають визначеному ступеню індивідуальних потреб отримувачів соціальної послуги відповідно до Державного стандарту за потреби.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь