Звіт про моніторинг
На виконання Закону України «Про соціальні послуги», Постанови Кабінету Міністрів України від 01.06.2020 №449 «Про затвердження Порядку проведення моніторингу надання та оцінки якості соціальних послуг», з метою визначення відповідності надання якісних заходів соціальної послуги догляду вдома Державному стандарту
та потребам їх отримувачів, удосконалення роботи з надання соціальних послуг, планування подальшої роботи з надання соціальних послуг, спеціалістами відділу соціального захисту Новопокровської селищної ради для проведення зовнішньої оцінки якості надання соціальних послуг (далі – оцінка якості) з надавачем послуг ТОВ «Альказар-К» за місцем проживання осіб похилого віку та осіб з інвалідністю, проведено оцінку якості надання соціальної послуги догляд вдома за лютий 2024 року.
Оцінка якості визначалась із застосуванням шкали оцінки якісних
та кількісних показників якості надання соціальних послуг, передбачених Державним стандартом догляду вдома, затвердженого Наказом Міністерства соціальної політики України від 13.11.2013 №760.
Скарг на якість обслуговування ТОВ «Альказар-К» соціальних послуг за місцем проживання не було.
З метою вивчення зворотної думки отримувачів соціальної послуги догляду вдома щодо якості надання соціальної послуги проведено анкетування/опитування отримувачів соціальної послуги, їх законних представників. В опитуванні взяли участь 205 отримувачів соціальної послуги догляд вдома, на обслуговуванні відповідно до умов укладеного договору перебувають 210 осіб. Проводились бесіди/співбесіди з соціальними робітниками. Також з надавачем соціальної послуги ТОВ «Альказар-К» здійснено моніторинг/поточне оцінювання результатів надання соціальної послуги догляду вдома за лютий 2024 року.
При проведенні зовнішньої оцінки якості надання соціальної послуги догляду вдома, застосовувалися показники якості соціальної послуги такі
як: адресність та індивідуальний підхід, результативність, своєчасність, доступність та відкритість, повага до гідності отримувача соціальної послуги, професійність. Оцінка результатів аналізу анкетування отримувачів соціальної послуги догляду вдома показує позитивну тенденцію у процесі надання соціальної послуги догляду вдома, задоволення індивідуальних потреб отримувачів соціальної послуги, дотримання вимог і показників забезпечення якості, встановлених у Державному стандарті догляду вдома.